Klantenservice
Heb je een vraag? Grote kans dat het antwoord hieronder te vinden is.
Bestellen en leveren
Voor 22.00u besteld = morgen in huis. Klopt dit?
Als je op werkdagen vóór 22.00 uur bestelt, dan versturen wij de producten dezelfde dag nog. In principe ontvang je de producten de volgende dag, maar wij zijn natuurlijk afhankelijk van PostNL. Wij leveren ook op zaterdag.
Heb je een bestelling in het weekend gedaan, dan wordt deze op zondag verstuurd en heb je deze (in principe) maandag in huis! Meer informatie zie je bij de vraag hieronder.
Is op zondag besteld, maandag in huis?
Dit klopt! Wanneer je een brace nodig hebt, wil je het zo snel mogelijk hebben. Daarom hebben wij met PostNL de afspraak dat zij elke zondag alle bestellingen van zaterdag en zondag ophalen.
Dit betekent dat wanneer je in het weekend een bestelling plaatst (voor zondag om 17.00u), dat jouw bestelling op zondag nog verstuurd wordt en (in principe) maandag in huis is.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen onder de €50 bedragen de verzendkosten €3,95. Bestellingen boven dit bedrag worden gratis verzonden.
Verzenden jullie alles met PostNL?
Wij merken dat PostNL de meest betrouwbare partij is, vandaar dat wij met PostNL een samenwerking aangegaan zijn.
Accepteren jullie meerdere betaalmethoden?
Natuurlijk! Wij accepteren iDeal en Credit Card.
Retourneren en ruilen
Kan ik mijn aankoop altijd annuleren of retourneren?
Ja, bij ons kun je je aankoop altijd gratis ruilen of retourneren, mits de producten ongebruikt zijn. Uiteraard mag je de producten passen om te controleren of ze naar wens zijn, zolang je ze daarna onbeschadigd en in de originele verpakking retourneert.
Ik zie dat retourneren en ruilen gratis is. Klopt dit?
Dat klopt!
Krijg ik direct mijn geld terug nadat ik een product geretourneerd heb?
Zodra we jouw retour ontvangen hebben, maken wij binnen 7 werkdagen het je aankoopbedrag + verzendkosten naar je over. We maken altijd het geld over naar de rekening waar jij mee betaald hebt.
Hoe retourneer ik een product?
Je kunt gemakkelijk een retour aanmaken via https://breedzorg.montareturns.com/
Vul hier je ordernummer en e-mailadres in, en je ontvangt direct een gratis retourlabel.
Je ordernummer vind je in de aankoop bevestigingsmail en begint met een #.
Hoe ruil ik een product?
Als je een product wilt ruilen. dan retourneer je het ontvangen product en bestel je zelf een nieuw product. Zodra we jouw retour hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag + verzendkosten binnen 7 werkdagen terug op je rekening. Je kan wachten totdat je het geld voor je retour ontvangen hebt en dan een nieuw product bestellen. Maar wil je snel het nieuwe product ontvangen, dan raden we aan om meteen een nieuwe bestelling te plaatsen.
Je kunt gemakkelijk een retour aanmaken via https://breedzorg.montareturns.com/
Vul hier je ordernummer en e-mailadres in, en je ontvangt direct een gratis retourlabel.
Je ordernummer vind je in de aankoop bevestigingsmail en begint met een #.
Klachten en feedback
Ik heb een idee om jullie service of aanbod te verbeteren. Hoe kan ik dit doorgeven?
We waarderen je feedback enorm! Als je een idee hebt om onze service of ons aanbod te verbeteren, horen we dat graag. Je kunt je suggestie eenvoudig doorgeven via info @ breed-zorg.nl. We nemen alle suggesties serieus en zullen je feedback zorgvuldig overwegen. Bedankt voor het meedenken!
Hoe kan ik een klacht indienen?
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service en producten. Mocht je toch een klacht hebben, dan kun je deze eenvoudig indienen door contact op te nemen met onze klantenservice via info @ breed-zorg.nl. Vermeld daarbij je ordernummer en een duidelijke omschrijving van je klacht. We streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren en samen tot een passende oplossing te komen.
Contact opnemen
Wil je graag een medewerker spreken? Dat kan natuurlijk altijd.